Acht opvallende bushokjes

Gelukkig gaat het in ons vak niet alleen over SEO's, influencers of conversie-optimalisatie. Creativiteit is nog steeds de basis van een succesvolle campagne. DutchCowboys verzamelde acht opvallende uitingen. Acht bushokjes die op z'n minst bijzonder zijn.
Bron: www.dutchcowboys.nl 

1. Wachten in een oven op de bus

Promotie van koffieketen Caribou Coffee.

2. Up you go

In de animatiefilm 'UP' stijgen Carl en Russel op met hun huis door middel van heliumballonnen.

3. Onder de kilt kijken

Kom met onze nieuwe vluchten naar Edinburgh is de tekst die schuilt onder de kilt. Niet direct wat je zou verwachten onder de mannenrok.

4. Vissen zwemmen in het bushokje

Het restaurant Fitch Franke wil met deze campagne duidelijk maken hoe vers hun vis is.

5. Een bushokje waar je liever niet gaat zitten.

In Rotterdam durven ze wel. Wanneer je op het bankje gaat zitten, wordt je gewicht voor iedereen zichtbaar. Fitness First haalde hier nieuwe klanten mee binnen.

6. Onbreekbaar

Echt geld achter kogelvrij glas. Als je het glas kon breken mocht je het geld houden van de fabrikant 3M

7. Je mobiel opladen tijdens het wachten

Vitamin Water geeft energie. Niet alleen aan jou maar ook aan je mobiel... handig toch?!

8. Confronterender kan haast niet

Een bushokje met een mooie boodschap. Dit bushokje is van het Christopher and Dana Reeve Paralysis Rescure Center. Een instelling waar wordt getracht verlamde mensen te leren onafhankelijker te leven.